Classic Press in Vlaanderen of Nederland

Hello, is er iemand die Classic Press gebruikt in België of Nederland?

Groetjes,
Danny

2 Likes

Welcome, Danny! @klein is in the Netherlands. I have tagged him to alert him to this thread.

2 Likes

Hallo Danny,

Ik ben inderdaad Nederlands en gebruik ClassicPress. Waarmee kan ik u helpen?

3 Likes

Heb je enig idee of Classic Press in de lage landen wat ingang vindt. De ontwikkelingen van WordPress gaan niet echt de goede kant op.

2 Likes

Ik denk zeker dat het wel wat ingang heeft. Natuurlijk is het altijd een heuvel voor nieuwe software, maar ClassicPress heeft aangegeven Nederlands als één van zijn talen te blijven ondersteunen. Tevens zijn er Nederlandse hosting bedrijven beschikbaar. Zelf weet ik dat de mensen van Skyberate mij heel goed ondersteunen met ClassicPress. En natuurlijk Cyberfusion, een Nederlands hosting maatschappij die officieel ClassicPress ondersteuning bied.

Het makkelijkste wat u kan doen voor uzelf is om het gewoon te proberen. Als u tegen problemen aanloopt wil ik u ook best ondersteunen. Vergeet niet om altijd een back-up te maken voor dat u de stappen onderneemt echter.

3 Likes

Bedankt voor je antwoord. Heb een website(je) op xenius.be. Classic Press via Installatron… Niet super, maar het werkt…

2 Likes

Graag gedaan! Hoopt dat het bevalt.

1 Like